TERUG NAAR NEPAL!

31 januari 2016

Inmiddels zijn we een tijd verder na de aardbevingen van 2015! En ben ik zelf alweer een aantal keren teruggegaan!Er zijn vele redenen om juist nu weer naar Nepal te gaan. Het toerisme kan wel een boost gebruiken! Dus als het altijd al je droom was doe het NU! Het is veilig in de Trekking gebieden en je zult warm worden verwelkomd. Ik ga altijd met www.nepalplanettreks.com. Een zeer betrouwbare Trekking Company in KTM met goede service. Ja, er is nog schade zichtbaar in KTM  maar vele tempels zijn ook intact gebleven. Ik ben zelf alweer diverse keren heen en weer gevlogen en mijn persoonlijke doel is nu om een start te maken met de opbouw van het dorp Phulkharka in Dhading. Dit zal een hele uitdaging worden nu met de huidige crisis met India. Als toerist zijnde merk je niet zo veel van deze crisis, alles rijdt nog naar de startplekken van de Trekkingen.

Het land is nog steeds even mooi en eenmaal daar geweest zul je zeker terugkeren! Ik focus me op de lokale hulpverlening, dit werkt nog steeds het beste in Nepal. Met hulp van goede vrienden direct ter plaatse hulp te verlenen.

Ik ga al in maart a.s.!

Als je meer info wilt of ons wilt ondersteunen neem dan kontakt met mij op!

Dank je wel, Dhanyabad!