Naam:
margret.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben een gewone Ned. vrouw met een passie voor bergen! In het bijzonder de Himalaya in Nepal! Ik verblijf diverse keren per jaar in Nepal om mijn kinderen in het Kindertehuis in KTM te bezoeken. Maar naar Nepal gaan en niet de bergen bezoeken is voor mij natuurlijk niet mogelijk en ik probeer toch wel elke keer een mooie tocht te maken. Soms een grote, soms een minder lange Trekking. Maar allemaal even mooi!

Over mijn reis

In November 2014 heb ik samen met mijn gids Sanjib Adhikari van Nepal Planet Treks and Expeditions P.Ltd een mooie trekking gemaakt door het Langtang gebied! 9 dagen lopen. Per dag zo'n 6 a 7 uur, sommige dagen wat meer of minder.

Het was wederom een fantastische ervaring! We zijn tevens waarschijnlijk een van de weinigen geweest die het Langtang gebied nog in al zijn schoonheid hebben kunnen aanschouwen voordat er in 2015 twee grote aardbevingen plaatsvonden!

Dit maakt het dubbel emotioneel en heel bijzonder! Inmiddels is Nepal echter weer geheel safe om een mooie Trekking te maken en om kennis te maken met de lieve en gastvrije bevolking!

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Rusland, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk.